Werkwijze

Afspraak maken

De eerste stap is zo gezet. Je vult het contactformulier in op de website óf je stuurt een e-mail naar contact@ponqi.nl. Vervolgens plannen we een afspraak in voor een intakegesprek.

Intakegesprek

Ponqi houdt van een persoonlijk benadering en van luisteren. Omdat elk bedrijf weer andere wensen heeft, willen we alles van je weten. Waar loop je tegenaan? Waar heeft jouw organisatie behoefte aan? Hoe zit jullie ICT-omgeving er op dit moment uit? Zijn er specifieke wensen?

Uitgebreide ICT-Scan

Tijdens het intakegesprek lopen we een vragenlijst door en maakt Ponqi een complete scan van de situatie. Alles dus geheel op afstand en doormiddel van een video call. Onze ervaren consultant zal op basis van de scan een adviesrapport opstellen en uitbrengen. In dit rapport wordt rekening gehouden met de mogelijkheden van het huidige systeem/ set-up en wordt een advies uitgebracht voor de modernisering en verbetering van de ICT-inrichting. Dit advies is geheel vrijblijvend.

Implementatie

Klinkt ons advies als muziek in de oren? Dan gaan we, na jouw akkoord, zo snel mogelijk voor je aan de slag met de implementatie. Zodat iedereen zo snel mogelijk kan profiteren van de voordelen van Ponqi.